zaterdag 15 augustus 2015

Een onbeschrijfelijk gevoel

Op dit moment heb ik een gevoel wat ik niet kan beschrijven. Wel kan ik zeggen dat het eenzaam is. Eenzaam? Waarom? 

Ik mis heel veel dingen in mijn leven. Ik mis eerlijkheid in mijn omgeving. Ik mis echtheid. Alles is nep. Alles moet perfect gaan. Ik kan dat niet meer. Ik wil dat de jaren voorbij gaan vliegen, zodat ik eindelijk mijn eigen weg kan nemen.

Kleinste dingen worden als iets fout gezien. Mensen zeggen wat ze zien van achteren, maar niet van voren. Mensen die duidelijk alleen respect hebben voor hun eigen volk. Mensen die hun geloof met cultuur vermengen.. Kotsmisselijk word ik daarvan. Ook mensen met 100 maskers bestaan...... Oh, wat kan ik niet wachten om eindelijk mijn eigen leven te leiden.

Mijn andere gevoel kan ik helaas niet beschrijven. Het is een eenzame gevoel met een ander soort gevoel waardoor het één onbeschrijfelijk gevoel wordt. 

6 opmerkingen:

  1. Jammer Anoniem. Ik leef met je mee. Ik hoop dat je snel iemand tegen komt waar jij je gevoelens mee kan delen. Onthoudt dit...Als er één deur dicht gaat, gaan er tegelijk een paar andere deuren open. Het is dan wel aan jou om binnen te gaan. Hou je taai.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn mensen die het liefst een wereld zouden zien waar niemand een masker draagt. Soms kun je niet de waarheid vertellen als wilt voorkomen dat je daarmee iemand in gevaar brengt of nadeel berokkent, maar dat is wat anders. Ikzelf zie vooral het liefst een wereld waarin mensen elkaar een goed leven gunnen en geen "geluk" willen najagen ten koste van het geluk van anderen. Er worden op de wereld helaas heel veel gemene spelletjes gespeeld. Dat is triest maar waar. Het is goed als mensen die een betere wereld wensen waarin mensen samenwerken om samen gelukkiger te worden een verbond met elkaar sluiten. Meehelpen om de wereld beter te maken is niet gemakkelijk maar wel noodzakelijk. Als je een goed mens wilt proberen te zijn temidden van mensen die dat vooral niet proberen dan heb je het moeilijk. In ieder geval is het in mijn beleving zo dat het altijd slecht is wanneer een bepaalde groep mensen een andere groep mensen als minderwaardig beschouwt. In de Koran staat dat niet-moslims minderwaardig zijn aan moslims. Ik vind dat slecht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Anoniem,

      Mijn leefomgeving is een omgeving waar mensen soms niks positiefs proberen.. Oftewel ze werken eigenlijk aan een betere wereld in hun eigen contactomgeving. Ze weten dat ALS ze een betere wereld willen dat ze hun verbeteromgeving moeten vergroten en iedereen gelijk moeten behandelen. Dat laatste doen ze niet echt waardoor het toch fout gaat...

      Denk dat de Koran 1 van de redenen is dat het soms fout gaat. Doordat ongelovigen inderdaad als minderwaardig worden gezien.. Maar hoop dat de moderne tijd hen toch gaat helpen om ongelovigen als gelijkwaardige mensen te zien.

      Klinkt heel lastig, maar door nooit op te geven kom je ver

      Verwijderen
    2. De Koran is een slecht boek dat oproept tot slechtheid. Daarom zou de Koran door IEDER weldenkend mens verworpen moeten worden. Door jezelf moslim te noemen steun je de slechtheid van de Koran. De ENIG MOGELIJK goede weg voor een moslim is dus om ex-moslim te worden. Zonder één enkele uitzondering. De islam is kwaad. De islam is onrecht. Kwaad en onrecht moeten met alle macht bestreden worden.

      De islam is niet het enige kwaad. Er zijn méér kwaden. Ook die andere kwaden moeten met alle macht bestreden worden.

      Verwijderen
  3. Ik wens je heel veel sterkte in een mogelijk moeilijke tijd die je nu tegemoet gaat. Maar om tenminste 1 ding kun je blij zijn : dat je niet gelooft in leugens en dat je ontdekt hebt dat de islam niet deugt. Ik hoop dat je een toekomst met veel geluk tegemoet gaat en dat veel mensen die nu nog moslim zijn jouw pad mogen volgen! En ik hoop ook dat veel niet-moslims die van goede wil zijn de moslims die ex-moslim willen worden ondersteunen! Ik ben blij met jou!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zal je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Voeg me toe op facebook: https://www.facebook.com/way.freedom.16
Like mijn pagina: https://www.facebook.com/pages/The-way-to-Freedom/444943145651986?ref=hl

Alvast bedankt!